HOME     |    ABOUT     |    CATEGORIES    |     LINKS    |     CONTACT    |     SUBSCRIBE
______________________________________________________________________________________________________________________________

Sommarlov & Bloggpaus


Hej på er,
Nu är sommaren här och med den följer skön ledighet. Hundkexen breder ut sig som vitt skum över våra ängar och schersminen doftar ljuvligt. Sommarens äventyr står för dörren och jag njuter av tillvaron. Nu tar jag sommarlov från bloggandet, kommer att vara bortrest en stor del av sommaren och ska göra mitt bästa för att försöka hålla mig borta från datorer. Vet inte om det dyker upp något sporadiskt inlägg men annars ses vi i slutet av sommaren. Vill du hålla koll på när nästa inlägg kommer så gör du det enklast genom bloggkoll.

P.S Till hösten lovar jag att bjuda på mer bilder från vårt hem :-)

Önskar alla kära läsare en ljuvlig sommar med mycket lek och bus.

Lev vackert!

©2010 Katarina S.A. gnistrande snö. all rights reserved.