HOME     |    ABOUT     |    CATEGORIES    |     LINKS    |     CONTACT    |     SUBSCRIBE
______________________________________________________________________________________________________________________________

Foto-abstinens

I morse åkte kamerorna till Sarajevo och där stannar de i 10 dagar. Vet inte hur jag ska klara mig utan dem så länge. Fast det är förståss inte kamerorna som jag kommer att längta efter mest. Men det är så mycket jag vill fota nu när ljuset äntligen återvänt och varje dag så bjuder naturen på nya små mirakel. I morse till exempel såg jag de sötaste lammungar i en av granngårdarnas hagar och härom dagen såg jag tre älgar, en hona och hennes två barn och inte minst alla ljuvliga blommor som tittar fram. Funderar på att damma av min analoga systemkamera och köpa några filmrullar....
Här på bloggen tänkte jag under tiden visa en del bilder som jag tagit under de senaste veckorna.
Det här vackra japanska körsbärsträdet fick jag i födelsedagspresent förra våren. Rosetten sitter fortfarande kvar, den har visst klarat både höst- och vinterstormar.

Tack snälla ni för alla gulliga kommentarer, ser framemot att kika in hos er för att se vad ni alla har haft för er den senaste veckan.

Ha en härlig helg!

©2010 Katarina S.A. gnistrande snö. all rights reserved.