HOME     |    ABOUT     |    CATEGORIES    |     LINKS    |     CONTACT    |     SUBSCRIBE
______________________________________________________________________________________________________________________________

Ny kamera och nya experiment...


Den här veckan har en ny digital systemkamera hittat hem till oss och jag måste givetvis experimentera med den så att jag får kläm på hur den funkar. Det är lite knepigt och klurigt det där med slutartider och bländare om man inte bara vill använda sig av de helautomatiserade funktionerna. Och som ni ser så har jag inte riktigt fått till det där med skärpan helt och hållet. Detsamma gäller de nya texterna men skam den som ger sig. När jag får mer tid ska jag labba vidare. Så ni får ha lite överseende med de bilder och texter som är lite suddiga och oskarpa :-)

Ha en underbar helg!

©2010 Katarina S.A. gnistrande snö. all rights reserved.