HOME     |    ABOUT     |    CATEGORIES    |     LINKS    |     CONTACT    |     SUBSCRIBE
______________________________________________________________________________________________________________________________

Katarina & Catarina


25 November - Katarina-dagen till ära, 
visar jag mitt fina Catarina-tyg som jag haft i åratal 
och nu letat fram ur mina gömmor.

En bra vecka går mot sitt slut, 
en runda på stan och två mysiga middagar,
med den finaste flicka jag vet, 
en härlig långlunch på Grand Hotel,
med mina indiska kollegor har bl a hunnits med.
Det är kul att träffas 'in real life' mellan varven.
Sen känns det otroligt gott i hjärtat 
att få komma hem till sina fina pojkar 
och ett välstädat hem.
Nu är jag redo för helg,
adventsmys och pepparkaksbak.

Önskar alla som kikar in här en skön helg!

©2010 Katarina S.A. gnistrande snö. all rights reserved.