HOME     |    ABOUT     |    CATEGORIES    |     LINKS    |     CONTACT    |     SUBSCRIBE
______________________________________________________________________________________________________________________________

I am a passenger...



I have this thing for suitcases
I want them genuine and well travelled...
...gärna med små dekaler som minner om de resor som tidigare ägare företagit.
Den svarta som är min favorit har ett litet märke där det står
'Paul. U. Bergström AB, Stockholm'.
Kanske var det i en sådan här koffert som Greta Garbo en gång packade en del av sina tillhörigheter när hon skulle korsa atlanten?
I mina förvarar jag favvo-magasinen, 
de med de allra vackraste bilderna, de som jag ännu inte kan göra mig av med.

Oh yes...

photo by katarina

©2010 Katarina S.A. gnistrande snö. all rights reserved.