HOME     |    ABOUT     |    CATEGORIES    |     LINKS    |     CONTACT    |     SUBSCRIBE
______________________________________________________________________________________________________________________________

Tuesday Inspiration

Photo by Katarina

 1. Allrum i vårsol, 2. Pavlovatårta, 3. Vitsippor, 4. Hall nr: 1 i vårsol


Hurra till mig själv för idag fyller jag år! Vårflicka och vårblomma som jag är :-)

Vårsolen flödar ute och inne! Vi har haft en UNDERBAR påskledighet med mycket skratt, musik och små galenheter tillsammans med familj och goda vänner i en salig blandning av vänner från trakten, Stockholm, Uppsala, Berlin Sidney mm. Nu glädjer jag mig åt att kunna jobba hemifrån hela veckan. Ska ta långa morgonpromenader, små rundor i trädgården och korta te-pauser ute på trappan i vårsolen. Allt för att riktigt hinna njuta av våren och dess alla mirakel.

Härlig tisdag önskar jag er alla!


Sorry no time for any translations today, have a beautiful Tuesday!


©2010 Katarina S.A. gnistrande snö. all rights reserved.