HOME     |    ABOUT     |    CATEGORIES    |     LINKS    |     CONTACT    |     SUBSCRIBE
______________________________________________________________________________________________________________________________

Hej april

hahaha, tack för responsen på föregående inlägg! Släkt och vänner har hört av sig och sagt att de höll på att trilla av stolen, sätta kaffet i strupen osv när de fick syn på att jag lagt ut bilder på mig själv på bloggen eftersom de alla tycker att det är så olikt mig, så tvärt emot min natur. De som känner mig vet att jag alltid varit lite hemlig av mig och extremt mån om min integritet, ogillar att vara med på bild, vägrar skaffa facebook osv. Ja, ungefär lika förvånade blev de när det fick veta att jag börjat blogga. Men hela bloggandet är lite av ett experiment för mig, ett sätt att öva mig i att uttrycka mig i ord och bild i det offentliga rummet.

Så över till något annat, i går fick jag hem ett nytt objektiv till kameran och nu kan jag knappt vänta på att helgen ska börja så att jag ska få tid att leka med min nya leksak.
Fin helg önskar jag er alla som kikar in här.

-------------------------------------------------------------

hahaha, thanks for the response to previous posts! Friends and family have been in touch and said that they almost fell off the chair, put the coffee in the throat, etc. when they saw that I posted pictures of myself on the blog because they all think it is so different from me, so contrary to my nature. Those who know me knows that I am extremely concerned about my privacy, refuse to get facebook, etc.Yes the fact that I started blogging was a big surprise . But the blogging is a bit of an experiment for me, a way of training me in expressing myself in words and pictures in the public domain.

So over to something else, yesterday I got a new lens to the camera and now I can hardly wait for the weekend to begin so that I'll have time to play with my new toy.
Nice weekend, I wish you all who drop by here.

©2010 Katarina S.A. gnistrande snö. all rights reserved.