HOME     |    ABOUT     |    CATEGORIES    |     LINKS    |     CONTACT    |     SUBSCRIBE
______________________________________________________________________________________________________________________________

Lingonberry houses


Livet tar det mesta av min uppmärksamhet just nu, därav de glesa inläggen. Min älskade dotter är hemkommen från Italien och ska börja på läkarutbildningen efter jul så helt plötsligt blev det en massa praktiska grejer och logistik som måste lösas. Dessutom åker vi bort över julen så nu förbereder och packar vi både för resa och flytt.
 Den här ljuvliga lilla stugan finns i vår närhet och hjärtat hoppar till lite grann varje gång jag passerar den. Den påminner mig om glada röda lingon. Detaljbilderna är lite suddiga men jag ville inte gå närmare än vad tomtgräns och kameraobjektiv medgav.
- - - - - - - - - -
Life takes most of my attention right now, hence the sparse posts. My beloved daughter is back from Italy and will start on medical school after Christmas so all of a sudden there was a lot of practical stuff and logistics that must be solved. In addition, we are going away over Christmas so now we prepare and we pack for both travel and move.
 This sweet little cottage is in our neighborhood and my heart is beating a little bit faster when I see it. It reminds me of happy red lingonberries. Detailed pictures are a bit blurry but I did not go further than what the property line and the camera lens admitted.

©2010 Katarina S.A. gnistrande snö. all rights reserved.