HOME     |    ABOUT     |    CATEGORIES    |     LINKS    |     CONTACT    |     SUBSCRIBE
______________________________________________________________________________________________________________________________

mysigt.nu



Jag har laddat upp med hembakt bröd, te och mysiga tidningar! Pojkarna i familjen har just varit i Milano och med sig fick de en liten beställning på några italienska fotomagasin som jag inte brukar hitta på Press stop. Synd bara att jag inte förstår så mycket av reportagen som verkar intressanta men bilderna är iaf underbara. Trevlig första advent!

P.S förra veckan hade jag en skojig men lite crazy fotosession där uppdragsgivarna hade en rolig idé om en modern variant av den klassiska julkrubban, ni vet med Maria, Josef och Jesusbarnet. Bilden är nu färdig på tryckeriet och ska hängas upp i ett skyltfönster i helgen, till julskyltningen. Har aldrig tidigare fått någon bild tryckt i så stort format så jag är allt lite nyfiken på hur det kommer att se ut i skyltfönstret. Spännande.

I have prepared with home made bread, tea and some new Italian magazines. Cosy. Have a lovely Advent weekend!

©2010 Katarina S.A. gnistrande snö. all rights reserved.