HOME     |    ABOUT     |    CATEGORIES    |     LINKS    |     CONTACT    |     SUBSCRIBE
______________________________________________________________________________________________________________________________

Happy Friday!

Foto: Katarina

Låt mig få presentera vårt danska kärnkraftverk! Den gör ett galet bra jobb som i princip värmer upp hela övervåningen på ett kick. Gillar inte att göra reklam för produkter men jag kan inte annat säga än att den här kaminen är grymt effektiv, så effektiv att den får mig att tänka på ett helt kärnkraftverk. Den kommer från danska scanspis och använder sig av någon sorts modern teknologi som är anpassad för att värma upp stora ytor.

pS Befinner ni er i den svenska hufvudstaden i helgen så tycker jag att ni ska ta er till fotografiska muséet och kolla in den senaste huvudutställningen 'Fashion' samt Pieter ten Hoopens bilder. Så mycket fint så att jag nästan blir galen. Dessutom får ni inte missa Anne Leibovitz starka och personliga bild av Jonh Lennon och Yoko Ono, som avtäcktes förra helgen till minne av John Lennon som skulle ha fyllt 70 år i lördags.

©2010 Katarina S.A. gnistrande snö. all rights reserved.