HOME     |    ABOUT     |    CATEGORIES    |     LINKS    |     CONTACT    |     SUBSCRIBE
______________________________________________________________________________________________________________________________

Bloggpaus - Breathe the new day




Ett nytt år och ett nytt decennium med nya drömmar och nya mål.
Har bestämt mig för att lägga bloggandet på is under en tid. Det är så mycket annat som händer i livet just nu så tiden räcker helt enkelt inte till. Nu ska jag fokusera, fördjupa och förkovra mig inom ett område som ligger mig varmt om hjärtat. Och på renoveringsfronten behöver jag också fokusera (och arbeta hårt). Kanske kommer det ett inlägg härifrån någon gång ibland. Jag säger som i den där sången om ballongen:

Vi träffas kanske någon gång
På stan i vårsolens glans

Hoppsan, studsan, hejsan

Svirr och svurr och dingeligung.


Allt GOTT för det nya året till Er KÄRA bloggvänner och läsare!

Lev vackert!
/Katarina

©2010 Katarina S.A. gnistrande snö. all rights reserved.