HOME     |    ABOUT     |    CATEGORIES    |     LINKS    |     CONTACT    |     SUBSCRIBE
______________________________________________________________________________________________________________________________

Små och stora projekt




Under förra veckans påskledighet så blev det inte mycket gjort inomhus. Vi arbetade en del ute i trädgården men mest av allt så latade vi oss och njöt av livet. Nu behöver vi försöka sätta fart igen och fokusera på att komma framåt med den invändiga renoveringen. För snart är ju sommaren här och då vill man ju inte vara inomhus och greja. Men oj vad svårt det är att vara fokuserad ibland, jag längtar efter att få ta tag i diverse små projekt, som soffan på bilden till exempel. Fast å andra sidan så vet jag inte riktigt var jag ska börja när det gäller den...

Ha en härlig helg!

Tillägg: Har fått lite frågor om vad jag tänker göra med soffan, tänker inte röra själva trädelen men däremot måste jag sy någon form av dyna att lägga på sadeljorden och några kuddar...

©2010 Katarina S.A. gnistrande snö. all rights reserved.