HOME     |    ABOUT     |    CATEGORIES    |     LINKS    |     CONTACT    |     SUBSCRIBE
______________________________________________________________________________________________________________________________

Frötider


Nu är fröbeställningen till Impecta klappad och klar!
Ser framemot leverans så att jag kan börja så mina frön.
I år blir det mest matnyttiga grejer, dvs sådant som går att äta men lite flärd blir det också :-)

Fröpåsarna på bilderna är bara nostalgi, nytryckta fröpåsar efter gamla förlagor. De innehåller inga frön, bara doftande material.

Sen kan jag inte låta bli att nämna något som inte direkt har med renovering, inredning eller trädgård att göra, snarare inspiration...
Idag fick min käre sambo sitt körkort! Superkul!
När man lever lantliv så är körkort stort och nästan oumbärligt :-)
När jag tänker efter så har det här faktiskt lite med renovering att göra - för nu är det inte bara jag som får köra bilen med släpvagn till brädgården, nu är vi två som kan dela på den uppgiften :-)

©2010 Katarina S.A. gnistrande snö. all rights reserved.