HOME     |    ABOUT     |    CATEGORIES    |     LINKS    |     CONTACT    |     SUBSCRIBE
______________________________________________________________________________________________________________________________

Olika nyanser av grått...




Varm och go, i renaste ull, är den här sjalen/breda halsduken som min kära mor stickat till mig. Har den ofta slängd över axlarna när jag sitter framför datorn. Tycker att den är så fin eftersom den skiftar i olika gråa nyanser, allt eftersom garnets nyanser skiftar.
Sjalar är väl ett genialiskt plagg. De går att använda på så många olika sätt och så värmer de ju så gott.

Hjärtligt tack för alla rara kommentar jag får, jag blir så glad över varendaste en!

Ha en härlig fortsättning på veckan!

©2010 Katarina S.A. gnistrande snö. all rights reserved.