HOME     |    ABOUT     |    CATEGORIES    |     LINKS    |     CONTACT    |     SUBSCRIBE
______________________________________________________________________________________________________________________________

Ruskigt höstväder...

I dag har det varit riktigt ruskigt höstväder så målningsarbetet utomhus har fått stå stilla. Hann dock knäppa en bild på cyklamen och ljungen ute på den nya trappan medan solen ännu sken. En ny trappa i trä har tillkommit som ett led i renoveringen av husfasaden. Tidigare bestod trappan av en ful betongklump som inte alls passade ihop med huset. Skönt att betongklumpen nu äntligen är borta!

Jag måste ju också berätta att jag fått en utmärkelse som jag är så glad över. Tack snälla innehavaren av den fina bloggen Wilda Stenlyckan (kom just på att jag faktiskt inte vet vad blogginnehavaren heter :-) ). Titta gärna in i hennes fina blogg som bjuder på så många underbara bilder.

Jag väljer att inte skicka vidare utmärkelsen till någon speciell utan riktar den istället till er alla underbara bloggerskor där ute som delar med er av så mycket inspiration, skönhet och värme.
Ni lyser verkligen upp höstmörkret, tack för det!

©2010 Katarina S.A. gnistrande snö. all rights reserved.