HOME     |    ABOUT     |    CATEGORIES    |     LINKS    |     CONTACT    |     SUBSCRIBE
______________________________________________________________________________________________________________________________

Vitt porslin

Den här veckan har jag inte riktigt hunnit med min blogg, har mest flängt hit och dit.
Men jag försöker skapa tid för att hinna kika lite i andras fina bloggar :-)

Visar en bild av mitt senaste lilla fynd. En liten 'äggkartong' i vitt porslin. Eftersom vi numera har tre hönor och en tupp så kommer förvaring av de små äggen väl till pass :-) Den är inhandlad på R.O.O.M (Kungsholmen) där jag hann kika in en snabb sväng i veckan.

På renoveringsfronten går arbetet sakta men säkert framåt. När det gäller fasaden så vill man ju försöka hinna så långt som möjligt innan vintern slår till. Så just nu försöker vi arbeta för högtryck med det. Samtidigt som jag funderar över kakel i köket, beslag till köksluckorna och vad jag ska köpa för piffigt till det nya lilla badrummet på övervåningen.

©2010 Katarina S.A. gnistrande snö. all rights reserved.