HOME     |    ABOUT     |    CATEGORIES    |     LINKS    |     CONTACT    |     SUBSCRIBE
______________________________________________________________________________________________________________________________

Jag inviger min nya blogg denna septembermorgon med att visa en vinterbild från den by där min farmor och farfar bodde. Kanske är det min kärlek till snö som gör att jag älskar vitt.



(Fotograf okänd, bilden hittad på Internet)
Efter att ha surfat runt på andras fina inredningsbloggar och inhämtat inspiration har jag nu bestämt mig för att skapa en egen blogg för att dela med mig lite av mina egna inredningsprojekt.

En annan tanke med bloggen är att den kanske kan hjälpa mig att bättre fokusera på ett projekt i taget. Hos oss kör vi allt som oftast mängder av projekt på en och samma gång.
Det blir lätt lite spretigt. Aldrig tycks något bli riktigt färdigt. Alltid finns det någon list som ska målas, någon liten grej som ska fixas innan man kan säga att man är klar med något. Så nu ska jag alltså prova en ny metod; ett eller åtminstone inte så många projekt åt gången. Delar av projekten kommer man kunna följa i denna blogg.

©2010 Katarina S.A. gnistrande snö. all rights reserved.